fb1  fb1  5-88908371 021 

شنبه, 27 مهر 1398

reserve btn1

گروه هتل های بین المللی پارسیان

بازدیدها: 114311
1
+1
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

تاریخچه

شركت هتل هاي بين المللي پارسيان 22 هتل پنج ، چهار و سه ستاره را در سطح كشور اداره مي كند.
اين شركت در سال 1374 به نام شركت هتل‌هاي بنياد و در سال 1378 به نام شركت هتل‌هاي بين‌المللي آزادي و در سال 1380 به نام شركت هتل‌هاي بين‌المللي پارسيان ثبت گرديده است.

موضوع فعالیت

اين شركت اولين زنجيره هتلداري كشور است و پراكندگي مناسبي در شهرهاي مهم گردشگري، زيارتي، تجاري به مانند تهران، مشهد، اصفهان، همدان، یاسوج، کرمانشاه، شيراز، يزد، بم، چالوس، رامسر را دارا مي باشد.
شركت هتل هاي بين المللي پارسيان با پراكندگي كه دارد متناسب با تقاضاهاي موجود گردشگري، سفرهاي تجاري و سياسي و با در نظر گرفتن استانداردهاي كيفي خدمات نقش تعيين كننده‌اي را در صنعت هتلداري كشور ايفاد مي نمايد. اين شركت در سال هاي اخير با تكيه و تمركز به آموزش منابع انساني، نوآوري، خلاقيت و مديريت علمي، جايگاه ممتازي را در عرصه هتلداري كشور و در بازار هدف خود بدست آورده است.

اهداف استراتژیک

همواره از سوي اين شركت تلاش شده است كه به عنوان يك زنجيره معتبر در منطقه و در كشورهايي كه بازار هدف گردشگري آنان، ايران مي باشد به دو روش خود را مطرح نمايد.

1) ارتقاء سطح كيفي خدمات از طريق تحقيقات بازاريابي و استانداردسازي منطبق با نيازهاي بازار هدف و حضور فعال در نمايشگاه هاي هتلداري و جهانگردي در كشورهاي توريست فرست به ايران، در كنار اين امر مهم سازمان سياحتي و مراكز تفريحي كه شركت هتل هاي پارسيان زير مجموعه آن محسوب مي شود، به منظور برقراري ارتباط منطقي و مستقيم با بازار هدف و اقدامات موثر بازاريابي و فروش اقدام به ايجاد دفتر در فرانسه و اسپانيا نموده است.
2) همواره يكي از مهمترين سياست هاي راهبردي شركت ارتقاء سطح سرويس و خدمات بوده كه از طريق آموزش، جوانگرايي نيروي انساني، به كارگيري تجهيزات مدرن هتلداري ، بازسازي هتل ها ( برج شرقي هتل استقلال ، كوثر و عالي قاپو اصفهان ، آزادي خزر، صفاييه يزد، آبادان) و درنهايت ايجاد ارزش افزوده با بكارگيري مدرن ترين دست آوردهاي تكنولوژي در عرصه هتلداري بوده است.

هتل کوثر تهران

رسالت و ماموریت شرکت

" بهترین ها متعلق به مشتری است "
در شرکت ما ، تمامی کارکنان از مدیران ارشد و کارکنان در ستاد و سایر همکاران صدیق و خدوم در هتلهای تابعه ، به عبارت " بهترین ها متعلق به مشتری است " ایمان و باور قلبی دارند و تمام همت و تلاش خود را به کار میگیرند تا بهترین خدمات و شیرین ترین خاطره ها را برای میهمانان گرامی که از خدمات هتل های شرکت ما استفاده می‌نمایند به وجود آورند؛ بهترین ها متعلق به مشتری است ، یک شعار نیست بلکه باوری است از فرهنگ میهمان دوستی ایرانی . از این رو شرکت هتل های بین المللی پارسیان همواره بر خود فرض میداند که بهترین خدمات و شرایط را به مشتریان خود ارائه نماید.